Sabtu, 30 Agustus 2014

ing τους με την προ

Οργανισμούς ελέγχου διαπιστεύσεων Ποιότητας (CVO του) τη δημιουργία ενός περιβάλλοντος πέρα από την απλή δημιουργία αναφορών credentialing για ιατρικούς παρόχους. Μια CVO με καλή εξυπηρέτηση των πελατών ανταποκρίνεται γρήγορα στις ερωτήσεις? διαθέτει εκπαιδευμένο προσωπικό που έχει εκχωρηθεί σε ένα συγκεκριμένο πελάτη? μπορεί να βελτιώσει τη διαδικασία διαπιστεύσεων? έχει καλή τεχνολογία πόρους? και προσφέρει επιπλέον στήριξη, όπως εσωτερικών ελέγχων και την άδεια παρακολούθησης των ανανεώσεων. Η έμφαση στην εξυπηρέτηση του πελάτη σημαίνει ότι η CVO μπορεί να παράσχει ουσιαστικές πληροφορίες και υποστήριξη για να δημιουργήσει μια πραγματική σχέση εργασίας με μια ιατρική οργάνωση.

Υπάρχουν πέντε τομείς της εξυπηρέτησης πελατών ενός CVO να εξετάσουν: ευέλικτες διαδικασίες credentialing που μπορεί να προσαρμόζεται ανάλογα με τις ανάγκες του πελάτη? μια σειρά από υπηρεσίες υψηλής ποιότητας? γρήγορες απαντήσεις στους πελάτες? ατομική υποστήριξη? και τα στερεά πρακτικές τεχνολογίας. Παρά το γεγονός ότι ορισμένα σημεία εξυπηρέτησης, όπως μια γρήγορη απάντηση σε ερωτήσεις, μπορεί να φαίνεται μικρό, οι περιοχές αυτές εμφανίζουν την ποιότητα της CVO, η οποία θα καθορίσει τη μακροχρόνια σχέση μεταξύ της CVO και των πελατών της.

<β> Προσαρμογή των υπηρεσιών διαπιστεύσεων στις ανάγκες του πελάτη. </ b>
CVOs πρέπει να ανταποκρίνεται στις ανάγκες των πελατών τους ». Η CVO θα πρέπει να είναι διαπιστευμένα από κάθε οργανισμό διαπίστευσης: Εθνική Επιτροπή για τη Διασφάλιση Ποιότητας (NCQA) ή την Αξιοποίηση αναθεώρηση Διαπίστευσης Councile (URAC) ή να συμμορφώνονται με τα πρότυπα credentialing τους. Επιπλέον, η CVO θα πρέπει να προσθέσετε νέα πρότυπα διαπιστεύσεων για τους πελάτες τους, και θα πρέπει επίσης να είναι σε θέση να προσαρμόσουν τις διαδικασίες credentialing τους με την προσθήκη ειδικών κριτηρίων ή χρησιμοποιώντας ένα υποσύνολο των κριτηρίων. Η ευελιξία αυτή περιλαμβάνει τη διατύπωση συστάσεων για την απλοποίηση των διαδικασιών και συνεργασία με τους πελάτες για να καθορίσει τι χρειάζονται και όχι μετά από μια προκαθορισμένη λίστα ελέγχου.

<b> Εξατομικευμένη υποστήριξη και την ποιότητα των ελέγχων. </ b>
Εξατομικευμένη υπηρεσία σημαίνει ότι υπάρχει μια ειδική εκπρόσωπο για κάθε πελάτη. Θα πρέπει να υπάρχει ένα γνωστό μάνατζερ να χειριστεί δύσκολες καταστάσεις και μια καθιερωμένη διαδρομή για να υποβάλλουν καταγγελίες. Όλο το προσωπικό θα πρέπει να εκπαιδευτεί να εκτελεί τις εκθέσεις διαπίστευση σύμφωνα με τα πρότυπα του οργανισμού διαπίστευσης του.

Θα πρέπει επίσης να υπάρχει ένα καθιερωμένο σύστημα ελέγχου της ποιότητας και τακτική εσωτερικών ελέγχων για τη διαχείριση γνώμη, επιβραβεύοντας την καλή εξυπηρέτηση, και την αξιολόγηση των κακών πρακτικών. Η CVO θα πρέπει να είναι σε θέση να παρέχει ένα αντίγραφο της ποιότητας των πολιτικών και των πρακτικών ελέγχου των εγγράφων τους. Αν είναι διαπιστευμένοι από NCQA ή URAC, τότε υπάρχει εγγύηση ότι αυτές οι πρακτικές έχουν

Tidak ada komentar:

Posting Komentar