Sabtu, 30 Agustus 2014

αυτό. Αυτό σας δ

Ως πελάτης, ξέρω τι είναι σαν να είναι από την πλευρά των πελατών του από τον πάγκο. Θέλετε να παραδώσει τα σκληρά κερδισμένα χρήματά σας για τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες. Θα είναι τότε αντιμέτωποι με τη στάση, την αγένεια και την παντελή αδιαφορία για το πόσο σκληρά έχετε εργαστεί για το δολάριο σας. Είτε η εξυπηρέτηση είναι αργή και η ποιότητα των προϊόντων είναι κακή, ή χειρότερα η εταιρεία σας είναι συγκαταβατική άκαμπτα επιβάλλει φτωχών πολιτικές για το χειρισμό θεμάτων των πελατών.

Ως ιδιοκτήτης μιας επιχείρησης αντιλαμβάνομαι το κόστος της κακής εξυπηρέτησης. Κακή υπηρεσία μειώνει τις παρορμητικές αγορές, οδηγεί σε μείωση των επαναλαμβανόμενων εργασιών, προκαλεί έλλειψη παραπομπών και επηρεάζει αρνητικά τις σχέσεις των πελατών. Όταν προσπαθείτε να χτίσετε μια επιχείρηση σε μια ανταγωνιστική αγορά, το καθένα από αυτά είναι ζωτικής σημασίας για την επιτυχία σας. Σε ένα περιβάλλον όπου οι πελάτες έχουν μια δωδεκάδα ή περισσότερες επιλογές αγοράς είναι επιτακτική η ανάγκη να δοθεί μεγάλη προσοχή για να χτίσετε την επιχείρησή σας.

Πώς κάνεις την οικοδόμηση της επιχείρησής σας με την εξυπηρέτηση πελατών; Σκεφτείτε πώς θα χειριστεί τις ακόλουθες αλληλεπιδράσεις των πελατών:

(1) Ένας πελάτης αγόρασε $ 10 το στοιχείο και τώρα θέλει να επιστρέψει. Η πολιτική σας είναι χωρίς επιστροφή. Πρόκειται για ένα πελάτη που έχει ψωνίσει εγκατάσταση πολλές φορές σας. Μην επιστρέφετε το στοιχείο ή την επιβολή της πολιτικής; Αν πρέπει, απαλά υπενθυμίσω τον πελάτη της πολιτικής σας, αλλά θα πρέπει να είναι απολύτως επιστροφή ή την ανταλλαγή του προϊόντος με την ικανοποίηση των πελατών.

(2) Όταν οι πελάτες σας εισάγετε επιχειρήσεων είναι χαιρέτησαν θερμά ή αγνοούνται; Τουλάχιστον κάνετε επαφή με τα μάτια και το χαμόγελο; Μια ζεστή και εγκάρδια "Hello" θα ταιριάζει σχεδόν σε κάθε περιβάλλον. Κάνετε αυτό με κάθε πελάτη. Ένα χαμόγελο θα ήταν το κερασάκι στην τούρτα.

(3) Να πείτε τους υπαλλήλους σας "Thank You" και το χαμόγελο μετά από κάθε αγορά των πελατών; Ή μήπως απλά να παραδώσει στον πελάτη σακευμένα στοιχείο τους και λένε "την επόμενη." Thank You ... μόνο δύο μικρές λέξεις του, και μόνο οκτώ χαρακτήρες. Απλά πες το. Είναι πηγαίνει πολύ δρόμο για την οικοδόμηση καλής θέλησης και των πελατειακών σχέσεων. Δίνει την εντύπωση ότι είστε καλοί και φιλικοί. Μην ξεχνάτε να χαμογελάτε.

(4) Κατά τη διάρκεια των αλληλεπιδράσεων των πελατών σας είναι στο τηλέφωνο ή να μιλάει με άλλους εργαζόμενους; Ή είστε επικεντρώθηκε 100% για τον πελάτη; Είναι εντελώς αγενής να κάνει τίποτα, εκτός από την εστίαση στον πελάτη σας, κατά τη διάρκεια μιας συναλλαγής.

(5) Ένας πελάτης έρχεται σε δημιουργία σας και είναι εκεί αδιάκοπα διαβάζοντας τις ετικέτες των προϊόντων. Έχετε αφήσει τον πελάτη εκεί για να φροντίσουν τον εαυτό τους ή να προσφέρετε στον πελάτη τη γνώμη των εμπειρογνωμόνων σας για τα προϊόντα που σας προσφέρουμε. Πιο συχνά από ό, τι ο πελάτης θα πρέπει να μείνει μόνη της. Πηγαίνετε να τους βοηθήσει. Αν θέλουν να μένουν μόνοι τους αφήσουμε να σας πω έτσι.

Τι νομίζετε ότι οι πελάτες κάνουν όταν αντιμετωπίζουν μεγάλη εξυπηρέτηση πελατών; Γίνονται συνήγοροι για σας και να σας βοηθήσει να χτίσετε την επιχείρησή σας από την αναφορά τους άλλους. Θα γίνουν πιστοί σε σας, συμπληρώνοντας όπως αγορές αποκλειστικά στις εγκαταστάσεις σας. Φανταστική εξυπηρέτηση είναι αυτό που κάνει τους πελάτες να θέλουν να ψωνίσουν με σας παρά μια υψηλότερη τιμή ή την ταλαιπωρία της απόστασης. Ακόμα κι αν παρέχουν μια μικρότερη ποιότητα των προϊόντων ή των υπηρεσιών, φανταστική εξυπηρέτηση πελατών μπορεί να σας βοηθήσει να αντισταθμίσει αυτό. Αυτό σας δίνει μια απίστευτη, χαμηλού κόστους ανταγωνιστικό πλεονέκτημα.

Για τη βελτίωση της εμπειρίας του πελάτη σας, pupuk merk hantu hormon herbal hayati zpt asli hewan ikan gaharu durian coklat termurah  ξεκινήστε αλλάζοντας τον εαυτό σου. Αλλάξτε τη στάση σας κατά το χειρισμό θεμάτων των πελατών. Να είναι φιλικό και φιλελεύθερο σε σχέση με την πρύμνη κατά την εφαρμογή της πολιτικής. Αυτό μπορεί να σας ζητήσει να πείσετε τον εαυτό σας ότι μπορείτε να αντέξετε οικονομικά μεγάλη υπηρεσία. Κάντε τα μαθηματικά και να ανακαλύψετε ότι θα σας κοστίσει λιγότερο να αναλάβει τη φροντίδα του εν λόγω πελάτη τώρα και να οικοδομήσουμε μια ζωή μακρά προστάτη. Ρυθμίστε το παράδειγμα με την τακτική κουβέντα με τους πελάτες και με ενθουσιασμό pitching για να λύσει δύσκολα προβλήματα.

Επόμενη πρόκληση υπαλλήλους σας, ζητώντας τους να εντείνουν το παιχνίδι τους. Αλιευμάτων τους παρέχουν εξαιρετικές υπηρεσίες και παρέχουν κάποια απλή λεκτική αναγνώριση. Συνεχώς να εμφανιστεί και να μιλήσει για το πόσο σημαντικό είναι να τεθείτε εκτός με εξαιρετική εξυπηρέτηση. Δημιουργήστε ένα πίνακα ανακοινώσεων σε υπάλληλό σας μόνο περιοχή, και μετά θετικά σχόλια από τους πελάτες - αν ένας πελάτης σας λέει προφορικά κάτι μεγάλο, θα πληκτρολογήσετε και να τα δημοσιεύσει στο διοικητικό συμβούλιο. Για τους υπαλλήλους που απλά δεν το πάρει προσπαθήσουμε να κατανοήσουμε γιατί και να τους βοηθήσει με κάποια εκπαίδευση, καθοδήγηση και παροχή συμβουλών.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar